TARG MIĘSNY BROWARNA

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google +
  • LinkedIN
Share
Tagged in

TARG MIĘSNY BROWARNA

Koncept marki powstał na zlecenie miłośnika najwyższej jakości mięs, który zajmuje się dystrybucją produktów mięsnych w kraju. Jasny przekaz jakości i pochodzenia produktów był mottem przewodnim w całym procesie powstawania tego brandu, począwszy od nazwy, logotypu, projektu wnętrz, projektu opakowań a skończywszy na ubraniach pracowników.
BRIEF
Targ mięsny to mnogość gatunków mięs. Zaopatrzymy się tu między innymi w wołowinę sezonowaną na sucho, polędwiczki wołowe, antrykot czy rostbef. W przypadku wątpliwości związanych np. ze sposobem przygotowania mięsa wystarczy rozmowa z obsługą rozwiewająca wszelkie wątpliwości. Kupimy również wyroby garmażeryjne, przetwory i świeże zioła.
KONCEPT
Pracę nad konceptem marki rozpoczęliśmy od pracy nad jej nazwą. Ten obszar projektowania jest bardzo trudny do zdefiniowania i wymaga wiedzy o produkcie i o rynku. W przypadku „Targu Mięsnego”, duże wsparcie mieliśmy ze strony klienta, mającego wieloletnie doświadczenie na rynku mięsnym. Wypracowana nazwa przywołuje skojarzenia z tradycją, lokalnością i świeżością. Jest kierunkowskazem dla odbiorców i świadczy o przynależności do lokalnej społeczności, dla której sklep jest dedykowany. WIĘCEJ O PROJEKCIE: TARG MIĘSNY BROWARNA
Info