Rebranding konceptu biur podróży TUI

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google +
  • LinkedIN
Share
Tagged in

TUI

Dla biura podróży TUI stworzyliśmy nowy koncept biur obsługi klienta. TUI Poland Sp. z o.o. powstała w 1997 r. i od 2007 roku jest częścią największego koncernu turystycznego na świecie TUI Travel PLC. Wspaniale bawiliśmy się wymyślając klimaty wakacyjne, wspominając swoje wyjazdy i marząc o podróżach w nieznane. Nasze biuro aura wakacji już w momencie dokonywania wyboru wycieczki. „Docenić chwilę” to motyw przewodni TUI który był naszym najważniejszym hasłem podczas procesu projektowego
BRIEF
Gdzie jedziesz na wakacje? TUI tam :) Z taką pozytywną energią rozpoczęliśmy pracę nad konceptem wnętrz biur obsługi klienta. Nie mogło być inaczej, bo znak firmowy TUI to uśmiech - symbol rozpoznawalny w każdej kulturze. Sieć działa na polskim rynku już od 24 lat. Przez ten czas oferta biura podróży często zmieniała się dostosowując do nowych potrzeb klientów podczas gdy przestrzeń biura pozostawała nieodświeżona. Cały zespół MODOSO (włącznie z kotem) bardzo lubi podróżować więc łatwo nam było postawić się w roli klientów biura a wnioski z analizy zawrzeć w nowym koncepcie.
KONCEPT
Naszym celem było: zmniejszenie dystansu między klientem a sprzedawcą, stworzenie przyjaznego wnętrza i maksymalne wykorzystanie przestrzeni biurowej, uzyskanie nowoczesnego charakteru przestrzeni. Wakacyjny klimat miał panować w kolorystyce: spalone słońcem drewno, niebieska ściana, piaskowy odcień podłogi, biel i przestrzeń. Podróżniczy charakter biura podróży chcieliśmy podkreślić wprowadzając słup informacyjny, mapę Świata, okno na świat i regał z pamiątkami. Więcej o projekcie : TUI
Info